Człowiek z Zasadami
BBDO / Getin Bank / TV / 2017

Człowiek z Zasadami

Filozofia Getin Banku to proste produkty na prostych zasadach dla każdego. Wszystko pięknie, ale jest małe „ale”.

Istnieją bowiem takie kategorie, które z roku na rok są coraz większym wyzwaniem. Należą do nich banki. Konkurują ostro na rynku i tak samo ścierają się ze sobą w marketingu. Czasami wydaje się, że już wszystko powiedziano i zużyto każdy insight. Na szczęście znowu udało nam się pokazać coś świeżego.

    Pan Tomek

    Tak nazywa się bohater nowej kampanii. Ochrzczony ku chwale wspólnego znajomego, może pochwalić się życiem pełnym związków frazeologicznych. Cokolwiek bowiem mu się przydarza, da się opisać popularnym zwrotem z polskiego języka. Wszystko jest jasne jak oferta banku. A przy okazji jest śmieszne. I urocze. Jak Tomek.

    Mało czasu, dużo pracy

    Chociaż czas pomiędzy rozpoczęciem przetargu i pojawieniem się reklamy w telewizji był rekordowo krótki, w gotowej kampanii nie widać pośpiechu. Pięknie zrealizowanym filmom towarzyszą materiały drukowane i reklama digitalowa. Warto polubić pana Tomka, bo pojawi się jeszcze w niejednej odsłonie kampanii!

    zobacz następny projekt
    Dla tych, co się znają