Prudential Rekrutacja
Prudential zaprosił nas na spotkanie w sprawie kampanii rekrutacyjnej. Pomyśleliśmy, że chodzi o jakiś layout do „Gazeta:praca”. Później dowiedzieliśmy się, że chcą przesłuchać 30 000 osób i że potrzebują do tego naprawdę dużej kampanii.
A później dowiedzieliśmy się, że ludzie wcale nie marzą o tym, żeby zostać agentami ubezpieczeniowymi. Zaczęliśmy odrabiać lekcje i zbierać insighty. Dlaczego nie chcą wybrać tej ścieżki kariery, a jeżeli już nią podążają, to dlaczego nie chcieliby zmienić pracodawcy.
Finalnie, kampanie oparliśmy na wartościach, jakimi cechuje się Prudential, którymi nie może pochwalić się żaden inny ubezpieczyciel. Ich cztery główne idee to: roztropność, uczciwość, umiejętność przewidywania i ludzkie podejście.
Pytania, które wszyscy sobie zadajemy
Stworzyliśmy trójkę bohaterów, którzy w różnych formatach reklamowych zadawali sobie fundamentalne pytania na temat własnej przyszłości i życia zgodnego z tymi zasadami.
