Prudential Rekrutacja
BBDO / Prudential / Film, print / lipiec 2015

Prudential Rekrutacja

Prudential zaprosił nas na spotkanie w sprawie kampanii rekrutacyjnej. Pomyśleliśmy, że chodzi o jakiś layout do „Gazeta:praca”. Później dowiedzieliśmy się, że chcą przesłuchać 30 000 osób i że potrzebują do tego naprawdę dużej kampanii.

A później dowiedzieliśmy się, że ludzie wcale nie marzą o tym, żeby zostać agentami ubezpieczeniowymi. Zaczęliśmy odrabiać lekcje i zbierać insighty. Dlaczego nie chcą wybrać tej ścieżki kariery, a jeżeli już nią podążają, to dlaczego nie chcieliby zmienić pracodawcy.

Finalnie, kampanie oparliśmy na wartościach, jakimi cechuje się Prudential, którymi nie może pochwalić się żaden inny ubezpieczyciel. Ich cztery główne idee to: roztropność, uczciwość, umiejętność przewidywania i ludzkie podejście.

Ilustracje

Pytania, które wszyscy sobie zadajemy

Stworzyliśmy trójkę bohaterów, którzy w różnych formatach reklamowych zadawali sobie fundamentalne pytania na temat własnej przyszłości i życia zgodnego z tymi zasadami.

Prudential Rekrutacja
zobacz następny projekt
Mali Bracia Ubogich