Młodzi Bogowie
Przygotowując się do przetargu dla Prudentiala, spotkaliśmy się z panią, która sprzedaje ich ubezpieczenia, żeby dowiedzieć się więcej o tym, kim są ich klienci. W trakcie rozmowy pani rzuciła hasło: „Spotykam się codziennie z takimi młodymi bogami, którzy myślą, że będą zawsze zdrowi i tylko będą więcej zarabiać”. To pani Ida wymyśliła ten koncept, za co bardzo dziękujemy! My go tylko zabraliśmy w podróż po wszystkich możliwych mediach.
Realizacje
Pierwszy film opowiadał o beztrosce Młodego Boga, który ani myśli odkładać na emeryturę. W
drugiej odsłonie kampanii zajęliśmy się problemem dzieci Młodego Boga. Są kochane i… pozbawione
środków na start w dorosłe życie. Po tej lekcji rodzicielstwa, wróciliśmy do problemu emerytur. Bo
jaki jest sens marzeń, jeśli nie dbamy o pieniądze na ich realizację?
Młody Bóg kolejny raz dostaje po nosie, ale na szczęście jest dla niego światełko nadziei.
Do wszystkiego,
co drukowane,
przygotowaliśmy serię
„Mitów młodych bogów”
„Mity młodych bogów” to bariery, jakie wszyscy sobie stawiamy, żeby tylko nie zacząć oszczędzać. Każda reklama to inny mit i inny sposób jego obalenia. Co bardzo ważne: każda reklama to inny, świetny rysunek Pawła Jońcy!

Cała kampania
kieruje na stronę
mlodzibogowie.pl.
Użytkownicy znajdują
na niej odpowiedzi
na wszystkie pytania,
jakie mogliby mieć w kwestii oszczędzania na swoją emeryturę. Na stronie zebrane są wszystkie „Mity młodych bogów” i do każdego z nich dopasowane jest narzędzie, które pozwala mity obalać. Każdy może na tej stronie też sprawdzić, ile procent młodego boga ma w sobie.
Młodzi bogowie
często chodzą
do kina.
Przyłapaliśmy ich tam z naszym podchwytliwym zwiastunem filmowym. Można się poczuć naprawdę spełnionym reklamiarzem, kiedy podczas Twojego spotu w kinie zapada nagle kompletna cisza.