Młodzi Bogowie
BBDO / Prudential / Kampania 360 / listopad 2015

Młodzi Bogowie

Przygotowując się do przetargu dla Prudentiala, spotkaliśmy się z panią, która sprzedaje ich ubezpieczenia, żeby dowiedzieć się więcej o tym, kim są ich klienci. W trakcie rozmowy pani rzuciła hasło: „Spotykam się codziennie z takimi młodymi bogami, którzy myślą, że będą zawsze zdrowi i tylko będą więcej zarabiać”. To pani Ida wymyśliła ten koncept, za co bardzo dziękujemy! My go tylko zabraliśmy w podróż po wszystkich możliwych mediach.

    Kampania

    Wszystko zaczyna się od przedstawienia Młodego Boga. Jak w każdej historii trzeba zbudować bohatera, z którym odbiorcy będą mogli się identyfikować. W tym przypadku było to wyjątkowo łatwe, bo niemal wszyscy w agencji odkrywaliśmy w sobie stopniowo wiele cech młodych bogów. Do tej pory powstały dwa filmy o młodym bogu, który nie myśli o emeryturze. Żyje z dnia na dzień. Myśli o przyszłości, ale nie na tyle poważnie, żeby zrezygnować chociażby z najdrobniejszych przyjemności.

    W prasie

    Do wszystkie­go, co drukowane, przygotowa­liśmy serię „Mitów młodych bogów”

    „Mity młodych bogów” to bariery, jakie wszyscy sobie stawiamy, żeby tylko nie zacząć oszczędzać. Każda reklama to inny mit i inny sposób jego obalenia. Co bardzo ważne: każda reklama to inny, świetny rysunek Pawła Jońcy!

      Młodzi Bogowie
      Młodzi Bogowie
      Młodzi Bogowie
      Młodzi Bogowie
      Młodzi Bogowie
      Web Design mlodzibogowie.pl
      W Internecie

      Cała kampania
      kieruje na stronę
      mlodzibogowie.pl.
      Użytkownicy znajdują
      na niej odpowiedzi
      na wszystkie pytania,

      jakie mogliby mieć w kwestii oszczędzania na swoją emeryturę. Na stronie zebrane są wszystkie „Mity młodych bogów” i do każdego z nich dopasowane jest narzędzie, które pozwala mity obalać. Każdy może na tej stronie też sprawdzić, ile procent młodego boga ma w sobie.

      mlodzibogowie.pl

      W kinie

      Młodzi bogowie
      często chodzą
      do kina.

      Przyłapaliśmy ich tam z naszym podchwytliwym zwiastunem filmowym. Można się poczuć naprawdę spełnionym reklamiarzem, kiedy podczas Twojego spotu w kinie zapada nagle kompletna cisza.

      Mejking ofy

      A tak
      było na planie:

      zobacz następny projekt
      3M. Science applied to life