#4fathers
BBDO / Mercedes-Benz / Kampania / 2017

#4fathers

Czy samochód może uczynić z mężczyzny lepszego ojca? To nie jest pytanie, które przychodzi do głowy, kiedy wybierasz nową limuzynę. Przyzwyczailiśmy się, że producenci samochodów kuszą kierowców prędkością, designem i osiągami, a w tyle pozostawiają codzienne życie i rodzicielskie wyzwania. Jednak Mercedes-Benz to firma, która nie boi się innowacji i niesztampowego myślenia, zarówno przy projektowaniu samochodów, jak i planowaniu nowych kampanii.

    Kampania

    Razem z terenowymi samochodami Mercedes-Benz zabraliśmy polskich ojców i ich dzieci na przygodę, która nie kończy się jedną przejażdżką. Pełen atmosfery film pokazywał, że dzieci mają wyobraźnię, którą rodzice powinni stymulować. Rozbudowana strona internetowa rozwijała pomysły gotowe zabrać całe rodziny w nowe miejsca i nowe emocje.

    4fathers.pl

    #4fathers
    #4fathers
    zobacz następny projekt
    Człowiek z Zasadami