Jesteśmy
agencją
360. Serio.

Nie lubimy podziału na ATL, BTL, digital, social, coś tam, coś tam.

Wolimy dobierać kanały do historii, którą chcemy opowiedzieć, a nie odwrotnie. Staramy się robić kampanie oparte na insightach z życia, a nie z PowerPointa. Jesteśmy geograficznie i ideologicznie daleko od warszawskiego Mordoru.

BBDO Proximity

Grupę BBDO
tworzą dwie
spółki.

BBDO Warszawa to agencja typu full-service.
Proximity Poland specjalizuje się w marketingu bezpośrednim.

Katarzyna Włodarczyk

Katarzyna Włodarczyk

Client service director

Kasia jest nieprawdopodobnie wręcz miła i zawsze uśmiechnięta. Zawsze spokojna, rzeczowa i racjonalna. Wszystkim, którzy ją znają, wydaje się najrozsądniejszą osobą na świecie, aż do chwili, kiedy zacznie się z nią rozmawiać o Ursynowie. Wówczas okaże się, że Kasia uważa Ursynów za najpiękniejsze miejsce na świecie i żadne argumenty nie są w stanie jej przekonać, że jest dokładnie na odwrót. Na Ursynowie od zawsze – w reklamie od 18 lat. Przez wiele lat odpowiedzialna za zespół pracujący dla klientów: Mars, Wrigley, Telekomunikacja Polska. Od 2011 r. client service director.

Kamil Redestowicz

Kamil Redestowicz

Creative director

Kamil jest strasznym geekiem, dzięki czemu jest kopalnią inspiracji – zna każdą reklamę kiedykolwiek zrobioną, wszystkie kreskówki świata, statki z Gwiezdnych Wojen, dokładny przebieg każdej gry komputerowej, zasady każdej gry planszowej, dialogi z większości filmów kolorowych i dyskografie większości zespołów muzycznych. Mimo że kocha swój zawód, stroni od branżowych imprez i festiwali. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną i psem w domu na wsi lub wypatrując fal na oceanie.

Bartosz Gomółka

Bartosz Gomółka

Head of planning

Bartek cechuje się niezwykłą ciekawością świata. Można z nim porozmawiać o wszystkim, od tego, jak trawią korniki, po napięcia polityczne w Kaszmirze. Miłośnik dalekich podróży, stroniący od plaż i basenów – wybiera raczej spanie na dachu terenówki w Namibii lub trekking w Omanie. Studiował antropologię na UW. Doświadczenie zdobywał w domu badawczym IQS, gdzie kierował zespołem pracującym dla klientów: Danone, Unilever, Coca-Cola, Grupa Heineken. Przeszedł na stronę reklamy w 2007 r., zaczynając w Grey Worldwide.

Bartosz Okólski

Bartosz Okólski

Head of film production

Produkuje filmy BBDO od lat – doprowadził do zrealizowania zarówno tych reklam, z których jesteśmy niezmiernie dumni, jak i tych, które uważamy za wypadki przy pracy. Przez domy produkcyjne pieszczotliwie nazywany Ojcem Dyrektorem. Prywatnie fan Przeglądu Sportowego i starych Mercedesów.

Nasi klienci
Klienci