Jesteśmy
agencją
360. Serio.

Nie lubimy podziału na ATL, BTL, digital, social, coś tam, coś tam.

Wolimy dobierać kanały do historii, którą chcemy opowiedzieć, a nie odwrotnie. Staramy się robić kampanie oparte na insightach z życia, a nie z PowerPointa. Jesteśmy geograficznie i ideologicznie daleko od warszawskiego Mordoru.

BBDO Proximity

Grupę BBDO
tworzą dwie
spółki.

BBDO Warszawa to agencja typu full-service.
Proximity Poland specjalizuje się w marketingu bezpośrednim.

Katarzyna Włodarczyk

Katarzyna Włodarczyk

Client service director

Kasia jest nieprawdopodobnie wręcz miła i zawsze uśmiechnięta. Zawsze spokojna, rzeczowa i racjonalna. Wszystkim, którzy ją znają, wydaje się najrozsądniejszą osobą na świecie, aż do chwili, kiedy zacznie się z nią rozmawiać o Ursynowie. Wówczas okaże się, że Kasia uważa Ursynów za najpiękniejsze miejsce na świecie i żadne argumenty nie są w stanie jej przekonać, że jest dokładnie na odwrót. Na Ursynowie od zawsze – w reklamie od 18 lat. Przez wiele lat odpowiedzialna za zespół pracujący dla klientów: Mars, Wrigley, Telekomunikacja Polska. Od 2011 r. client service director.

Beata Strzelbicka

Beata Strzelbicka-Krosny

Client service director

Beata jest konkretna. Kieruje się dewizą „szybko i na temat”. Nie rozwodzi się zbyt długo nad pojawiającymi się problemami i natychmiast przechodzi do działania. Zawsze pragmatyczna i merytoryczna. Beata ma męża lekarza. Jest to w branży reklamowej o tyle ważne, że osoby prywatnie związane z lekarzami znają bardzo dużo okropnie śmiesznych historyjek, które owi lekarze przynoszą do domu z pracy. Beata przynosi je do agencji reklamowych już od 20 lat. Nadzorowała pracę m.in. nad TPSA, PepsiCo, FritoLay, GE Money Bank, POT, Shell, Rzeczpospolitą.

Kamil Redestowicz

Kamil Redestowicz

Creative director

Kamil jest strasznym geekiem, dzięki czemu jest kopalnią inspiracji – zna każdą reklamę kiedykolwiek zrobioną, wszystkie kreskówki świata, statki z Gwiezdnych Wojen, dokładny przebieg każdej gry komputerowej, zasady każdej gry planszowej, dialogi z większości filmów kolorowych i dyskografie większości zespołów muzycznych. Mimo że kocha swój zawód, stroni od branżowych imprez i festiwali. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną i psem w domu na wsi lub wypatrując fal na oceanie.

Bartosz Gomółka

Bartosz Gomółka

Head of planning

Bartek cechuje się niezwykłą ciekawością świata. Można z nim porozmawiać o wszystkim, od tego, jak trawią korniki, po napięcia polityczne w Kaszmirze. Miłośnik dalekich podróży, stroniący od plaż i basenów – wybiera raczej spanie na dachu terenówki w Namibii lub trekking w Omanie. Studiował antropologię na UW. Doświadczenie zdobywał w domu badawczym IQS, gdzie kierował zespołem pracującym dla klientów: Danone, Unilever, Coca-Cola, Grupa Heineken. Przeszedł na stronę reklamy w 2007 r., zaczynając w Grey Worldwide.

Bartosz Okólski

Bartosz Okólski

Head of film production

Produkuje filmy BBDO od lat – doprowadził do zrealizowania zarówno tych reklam, z których jesteśmy niezmiernie dumni, jak i tych, które uważamy za wypadki przy pracy. Przez domy produkcyjne pieszczotliwie nazywany Ojcem Dyrektorem. Prywatnie fan Przeglądu Sportowego i starych Mercedesów.

Nasi klienci
Klienci